2012. augusztus 1., szerda

Mindent a Scam oldalakról...

Maga a SCAM szó átverést, csalás jelent.
Minden PTC oldal regisztráció előtt érdemes utánajárni és megbizonyosodni arról, hogy az adott oldal mennyire megbízható és hogy érdemes-e az időt rászánni. A legegyszerűbb módja, megkeresni, hogy a legfrissebb Scam Feketelistán szerepel-e a neve. Erre azért kell nagy hangsúlyt fektetni, hogy legrosszabb esetben is csak az idődet "kockáztassad", ne pedig a pénzed!


Miért vannak scam oldalak, és miért éri meg valakinek elindítani?
Több hamis oldal van, mint valós. Gondolom erre senkinek nem volt nehéz rájönnie. A legtöbbje a Hit and Run stratégiára alapul, aminek a tömör lényege a "Fogd a pénzt, és fuss!". Létrehoznak egy ártalmatlannak tűnő PTC oldalt, és várják, hogy az emberek "ráharapjanak" a lehetőségre! Legtöbbször a nagy értékű kattintásokkal vonzzák be a tömeget, és a gyors meggazdagodás reményével. A legszerencsétlenebbül azok járnak, akik még pénzt is hajlandóak fizetni, és egyik nap csak azt tapasztalják, hogy oldalnak már hűlt helye maradt.


Nagyon fontos! Ha már 10 cent vagy feletti összeget ígér kattintásonként, akkor már gyanakodni kell a hitelességében!


Fontos egy példával illusztrálnom, hogy milyen hibába estem, hogy veletek ne forduljon elő.
Tanácsom az, hogy az ilyen logóval ellátott oldalakat messze kerüljétek el, az esetek többségében elég tiszavirág életűek.

Nemrég találkoztam egy oldallal a neve eurexbux.com volt. A hangsúly most a volt-on van, mert egyik reggel a szokásos reggeli kattintások reményében ez a kép fogadott. (Elírás volt a blogban a névnél!)

Igen, sajnos belefutottam egy Scam oldalba, az én hülyeségem volt, tanultam is belőle. Pontosabban megfizettem a tanulópénz érte, mert kb. 5 euróm bánta. Befizettem, hogy referral-t vegyek (a referral-nak azokat nevezzük, akik alánk regisztrálnak és jutalékot kapunk a munkájuk után, de majd erről is lesz bővebben szó), meg is vettem őket, darabja volt 0,5 euró. A 10-ből 5 dolgozott is rendesen és számításaim szerint bőven megtérült volna a befektetett pénzem, de sajnos tévedtem. Az oldal megszűnt! Ezért tanácsolom, hogy a fent említett logós oldalakat kerüljétek. Nem merem kijelenteni, hogy mindegyik átverés, de figyelemmel fogok követni párat, hogy mikor szűnik meg!